کتاب «برندهای فوتبال» در یک بخش مقدمه و شش فصل در زمینه برند فوتبال تنظیم شده است که خواننده در ابتدا با مقدمهای از برندهای فوتبال آشنا میشود.
فصل اول مشخصات برندهای فوتبال را توصیف میکند، فصل دوم مربوط به سرمایه برندها در فوتبال است.
فصل سوم در رابطه با شاخههای برندهای فوتبالی، فصل چهارم تجاربی از برندها، فصل پنجم جهانیشدن برندها در فوتبال را ارائه می دهد.
درنهایت فصل ششم مدیریت برندهای فوتبال در طول مراحل مختلف چرخه زندگی یک برند را توضیح میدهد.
موضوعات:
: برندسازی (بازاریابی) فوتبال – بازاریابی