-5%

پرسشنامه‌های کاربردی مدیریت بازاریابی ورزشی: همراه با تعریف مفاهیم، ارائه روش آماری، پیشنهاد جامعه آماری و منابع


نویسنده:مهدی طالب‌پور نویسنده:سیدمحمدجواد رضوی

156,750تومان 165,000تومان

با خرید این کتاب، 157 امتیاز معادل 7,850تومان کسب خواهید کرد
مقایسه

کتاب حاضر تلاشی است برای مرحله دوم کار پژوهشی که به پژوهشگران کمک می‌کند تا به‌صورت جامع و ابزارهای پژوهش مناسب در حوزه‌های تخصصی مدیریت ورزشی توأم با مفاهیم، جامعه‌های آماری مورد هدف و روش‌های آماری پیشنهادی دسترسی داشته باشند.

این کتاب یکی از ابزارهایی است که به پژوهشگران کمک می‌کند تا بتوانند از چارچوب پژوهش‌های سنتی حوزه‌های مدیریت ورزشی فراتر رفته و با مفاهیم، ابزارهای پژوهشی و روش‌های آماری جدید در موضوع‌های تخصصی مدیریت ورزشی آشنا شوند.

موضوعات:

: ورزش – بازاریابی – تحقیق – فرم‌ها ورزش – مدیریت – تحقیق – روش‌شناسی

شناسه محصول: 83d5fc5f8e50 دسته: برچسب:
وزن 300 گرم
ناشر

تاریخ نشر

کد دیویی

تعداد صفحات

نوبت چاپ

شمارگان

نوع جلد-ابعاد