سوالات متداول

سوالات شما را بدون جواب نمی گذاریم

اطلاعات خرید اینترنتی

چه روش حمل و نقل در دسترس است؟

ارسال از طریق پیک موتوری، تیپاکس، پست سفارشی و پست پیشتاز روش هایحمل و نقل در دسترس در این سایت است.

چه مدت طول می کشد تا محصول را دریافت کنم ؟

بسته به نوع سرویس حمل و نقلی که انتخاب می کنید و نیز بسته مسافت فروشگاه تا محل سکونت شما، زمان تحویل مرسوله متفاوت خواهد بود. تحویل از طریق پیک موتوری، در همان روز کاری، تیپاکس عموماً ۴۸ ساعت، پست سفارشی بین ۳ تا ۷ روز، پست پیشتاز بین ۲ تا ۴ روز به طول می انجامد.

چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

در صفحه اصلی سایت، بخشی با عنوان پیگیری سفارشات وجود دارد که می توانید با مراجعه به آن از آخرین وضعیت سفارش خود آگاهی یابید. همچنین با دریافت کد رهگیری مرسوله خود از سایت و مراجعه به سایت پست (www.tracking.post.ir) و یا سایت تیپاکس (www.tipaxco.com) بسته به نوع مرسوله خود از آخرین وضعیت مرسوله خود آگاه شوید.

آیا برای سفارش نیاز به یک حساب کاربری دارم؟

به منظور دسترسی شما به سوابق خریدها، پیگیری سفارش ها و سایر امکانات، ثبت نام و داشتن حساب کاربری در طنین دانش الزامی است. با این وجود، طنین دانش، سیاست حفظ حریم شخصی مشتریان خود را به طور جد دنبال می کند و به آن پایبند است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش حفظ حریم شخصی افراد مراجعه کنید.

سایر سوالات

به خرید از سایت شما علاقه‌مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می رسد؟

جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های انتشارات طنین دانش می باشد و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

اگر سفارش دهم، کتابهایم چه زمانی ارسال می شود؟

بسته به اینکه چه ساعتی از شبانه روز سفارش خود را ثبت کرده باشید زمان ارسال متفاوت خواهد بود. اگر تا قبل از ساعت ۱۳ روزهای غیرتعطیل ثبت سفارش کرده باشید سفارش شما همان روز تحویل پست می شود. اگر بعد از آن ساعت یا در روزی تعطیل ثبت سفارش کرده باشید سفارش شما اولین روز کاری تحویل پست می شود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه «آخرین تراکنش ها» کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می نمایید.

چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم؟

برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش “جعبه آدرس ها” مراجعه کنید. برای این منظور به دو صورت عمل کنید:

  • پس از ورود به حساب کاربری خود، از قسمت “آدرس های ارسالی” به صفحه درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک “جعبه آدرس ها” به قسمت درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج کنید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش اطلاعات کاربری” به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.